Polemika

Jestem zaskoczony

Dzisiaj z ciekawości policzyłem swoje larpy i jeepy, których jestem jedynym autorem.  Wyszło mi 13 gier (ale kolejna gra jest w drodze). Część z moich larpów i jeepów możecie znaleźć na stronie Zardzewiałego Topora (opisy fabularne).

Jeżeli bym policzył wszystkie larpy, jeepy przy których pracowałem to by mi wyszła liczba bliska 50-60 gier. Przez te 10 lat człowiek naprawdę natworzył się tego:) Jednak co najważniejsze – nie jest mi tego mało. Chcę tworzyć więcej.

Na parapecie leży cała sterta kartek z pomysłami:) Ciekawe ile uda mi się ich zrealizować?

Skomentuj

