Polemika

Knights of Badassdom

Po bardzo długiej przerwie spowodowanej nawałem pracy organizatora konwentów (SPOT i Tygodniówka) oraz innych obowiązków (m.in. remont) znalazłem chwilkę by napisać krótki tekst na mojego bloga. Zmusił mnie do tego i zainspirował film Knights of Badassdom, na który czekał chyba cały światek larpowy.

film Knights of Badassdom, na który czekał chyba cały światek larpowy

Moje wrażenia po filmie są mieszane i to mocno! Z jednej strony fajnie było zobaczyć na filmie ludzi na parkingu przebierających się, szykujących się do gry, testujących bronie. Z drugiej strony, poziom rozgrywki larpowej jaki film pokazał był marny. Drużyny chodzące z MG, który opisuje im co widzą… hmm tak się grało 10 lat temu. Jednak jak przypomnę sobie artykuł z Playgroundu pt. „Hollywood”, który tłumaczyłem, to w USA rzeczywiście tak się larpuje. Jednak nie jest to obraz pozytywny i chyba znów ośmieszający nasze hobby.

Z jednej strony fajnie było zobaczyć ludzi na parkingu przebierających się, szykujących się do gry,

Elementy nadprzyrodzone w tym filmie są bez sensu, kompletnie nie potrzebne. Wolałbym zobaczyć film, którego akcją będzie akcja larpa, poczynania jego graczy, rozwój fabuły – byłoby to o wiele lepsze, niż kolejne polowanie na demona w stylu Nagiej broni.

No cóż, na koniec powiem tak: larpowy mogą obejrzeć, nielarpowcy nie traćcie na to czasu – są ciekawsze filmy.

Skomentuj

